REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRAWNYCH PRZEZ KANCELARIĘ RADCY PRAWNEGO ANETY STEFAŃSKIEJ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ § 1 Postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie stanowią regulamin świadczenia usług w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, Nr 144, poz.1204) § 2 Regulamin określa: a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną; b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną; c) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną; d) tryb postępowania reklamacyjnego §3 Regulamin określa warunki świadczenia usługi ?porady on-line?. Zlecenie i wykonanie usługi następuje na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Regulamin dostępny jest na stronie www.kancelariastefanska.pl . Akceptacja Regulaminu przez Klienta stanowi warunek zawarcia umowy na wykonanie usługi przez Kancelarię. §4 Usługi pomocy prawnej drogą elektroniczną, dalej zwane ?poradami on-line? świadczone są przez Kancelarię Radcy Prawnego Anety Stefańskiej zwaną w niniejszym Regulaminie Kancelarią. §5 Świadczenie usługi odbywa się w języku polskim, jeżeli nie uzgodniono inaczej z Klientem. Do świadczenia usługi stosuje się prawo polskie. §6 W zależności od treści zapytania Klienta Kancelaria przygotowuje odpowiedź polegającą na: sporządzeniu opinii prawnej, sporządzeniu projektu umowy bądź oświadczenia woli, sporządzeniu projektu pisma procesowego lub wniosku. Treść przekazanej odpowiedzi stanowi przedmiot praw autorskich przysługujących Kancelarii i podlega ochronie prawnej. Klient uprawniony jest do wykorzystania usługi i jej efektu tylko na użytek własny. §7 Cała korespondencja z klientem odbywać się będzie za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego przez Klienta w formularzu. §8 Niezwłocznie (najpóźniej do 24 godzin po złożeniu przez Klienta zapytania) po otrzymaniu zapytania Kancelaria przesyła Klientowi na podany w formularzu adres e-mail, koszt usługi, szacowany czas potrzebny na jej wykonanie oraz wskazuje sposób dokonania zapłaty. Termin, o którym mowa w punkcie poprzedzającym stosuje się do zapytań złożonych w dni od poniedziałku od godziny 9:00 do piątku do godziny 18:00. W przypadku złożenia zapytania w innym czasie, bieg terminu rozpoczyna się od najbliższego dnia roboczego od godziny 9:00. §9 Klient w celu uzyskania ?porady on-line? przedstawia za pośrednictwem formularza zamieszczonego w na stronie www.kancelariastefanska.pl , zapytanie wskazujące w sposób precyzyjny i wyczerpujący stan faktyczny, zagadnienia oraz podaje swoje dane niezbędne do dalszego kontaktu z Usługodawcą. §10 Kancelaria przed dokonaniem wyceny, jak także na każdym etapie świadczenia usługi, może prosić Klienta o doprecyzowanie stanu faktycznego zgłoszonej przez Klienta sprawy, bądź też o podanie innych niezbędnych informacji lub przesłanie skanów dokumentów. §11 Kancelaria udziela odpowiedzi na pytanie w oparciu o przedstawiony stan faktyczny oraz aktualny stan prawny. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za niedokładne przedstawienie stanu faktycznego przez Klienta. §12 Kancelaria zastrzega sobie zmianę terminu wykonania usługi w przypadku spraw szczególnie zawiłych wymagających ponadprzeciętnego nakładu pracy i dodatkowych wyjaśnień. O zmianie terminu wykonania usługi Kancelaria niezwłocznie informuje Klienta. §13 Zawarcie umowy następuje z chwilą akceptacji wysokości opłaty. Akceptacja następuje w chwili dokonania wpłaty na wskazany przez Kancelarię rachunek bankowy. §14 Kancelaria jest związana złożoną ofertą szczególnie w zakresie ceny i czasu wykonania usługi przez okres 2 dni od dnia jej przesłania na adres e-mail Klienta. §15 Kancelaria nie udziela odpowiedzi na pytania osób, które nie przedstawiły się z imienia i nazwiska oraz zawierające stany faktyczne bez sprecyzowania nazw oraz imion i nazwisk podmiotów, których sprawa dotyczy. Kancelaria nie udziela odpowiedzi w sobotę, niedzielę oraz święta. §16 Złożenie przez Klienta dodatkowych pytań i wniosków niepozostających w bezpośrednim związku z przesłanym pierwotnie zapytaniem, traktowane będzie jako złożenie odrębnego zapytania, podlegającego ponownej wycenie. § 17 Klient zobowiązany jest do: udzielenia odpowiedzi na pytania odnośnie przedstawionego zagadnienia zadane przez Kancelarię, W przypadku niewypełnienia obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu wykonanie ?porady on-line? zostaje wstrzymane do czasu usunięcia przeszkody przez Klienta. wskazania danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w przypadku zgłoszenia takiego żądania lub istnienia obowiązku jej wystawienia, § 18 Klient wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenie usługi przed upływem dziesięciodniowego terminu licząc od zawarcia umowy, o którym mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DZ.U. z 2000r. Nr 22, poz 271), tym samym wyłączone jest prawo odstąpienia od tej umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia. §19 ]Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia umowy przed wykonaniem usługi. Wypowiedzenie umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia drugiej stronie mailem, faxem lub listem poleconym. W związku z rozwiązaniem umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu kosztów usługi od chwili zawarcia umowy do jej rozwiązania przez Klienta, w wysokości nie przekraczającej 50% wynagrodzenia umownego. W przypadku rozwiązania umowy przez Klienta po uiszczenia wynagrodzenia lub przedpłaty, Kancelaria dokonuje zwrotu otrzymanego wynagrodzenia z potrąceniem kosztów, o których mowa powyżej. §20 Przekazane do Kancelarii informacje objęte są tajemnicą zawodową. Kancelaria zobowiązana jest do zachowania w tajemnicy wszystkiego, o czym dowiedziała się w związku z udzieleniem porady prawnej. Obowiązek zachowania tajemnicy jest nie ograniczony w czasie. §21 Akceptując ofertę Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Kancelarię w celach marketingowych, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz.U. 133 poz. 883 wraz z późniejszymi zmianami). Akceptując ofertę Klient wyraża zgodę na przesyłanie na podany adres elektroniczny wszelkiej informacji handlowej (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 18 lipca 2002r). O świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. z r. 2002r. Nr 144, poz. 1204 z późniejszymi zmianami) przez Usługodawcę - a w szczególności na przesyłanie wszelkiej informacji handlowej o usługach znajdujących się w ofercie Usługodawcy, w tym dotyczącej nowych produktów. §22 Klient zgłasza w formie pisemnej na adres Kancelarii reklamację w przypadku zastrzeżeń do usługi ?porady on-line? w terminie 7 dni od dnia, w którym została lub miała zostać wykonana. §23 Kancelaria rozstrzyga reklamację w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania informując o wyniku postępowania reklamacyjnego Klienta i wskazując uzasadnienie rozstrzygnięcia. §24 W przypadku uwzględnienia reklamacji, Kancelaria wykona ponownie usługę, nie pobierając dodatkowej opłaty. §25 Klient, który chce otrzymać fakturę VAT za wykonaną usługę, jest zobowiązany zaznaczyć to w trakcie zamawiania usługi oraz prawidłowo wypełnić wszystkie pola formularza. Faktura zostanie wystawiona użytkownikowi po wykonaniu usługi i zostanie mu wysłana w terminie 7 dni od daty otrzymania wpłaty za wykonaną usługę, wyłącznie w formie elektronicznej, na co Klient wyraża zgodę. Faktura nie będzie zawierać podpisu i pieczęci świadczącego usługę prawnika. §26 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i innych ustaw. §27 Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów wynikających z realizacji usługi na podstawie niniejszego Regulaminu jest Sąd w Łowiczu. §28 Regulamin niniejszy wchodzi w życie z dniem 11 sierpnia 2014 r. i może zostać zmieniony w każdym czasie.